Poročno darilo

Material:
- šeleshamer roza in zelen
- silikonska pištola
- vrtnice (Prometej)
- trakci
- luknjač
- folija z mehurčki

Postopek:
Prvi vikend v juliju smo šli na poroko. Z iskanjem darila smo imeli kar nekaj težav, še več pa z voščilnico, saj mi nobena ni bila všeč, časa za izdelavo pa nisem imela, kaj šele materiala. Voščilnico smo potem končno kupili, zavijanja pa sem se lotila sama. Zavila sem tako, kot to delajo zadnje čase v cvteličarni, kjer je seveda (ne)primerna cena. Hiško smo kupili v Skrinji (slovenska etno galerija). Najprej sem na zelen šeleshamer nalepila folijo z mehurčki in vanjo zavila sliko. Gor sem nalepila še vrtnico. Dodala sem še voščilnico in vse skupaj zavila v svetlo roza šeleshamer - vedela sem, da bo tudi poročna obleka belo-roza, torej se je vse skladalo :o) Na vsaki strani sem z luknjačem naredila luknjice in zavezala s trakci - malo drugače kot v cvetličarni. Na vrh sem nalepila še tri vrtnice. Meni je bilo zelo všeč, seveda :o)


Komentarji