Tačke na majici + čestitka



Material:
- majica brez rokavov (H&M)
- napihljive barve za tekstil
- barve za tekstil
- čopič
- štanca tačka
- post-it listki :o) (za šablono)
- lepilni trak

- šeleshamer
- A4 papir
- stvor, ki dela reliefne zvezdice na papirju
- darilni papir
- cik cak škarje
- lepilo
- bel kuli

Postopek:
S post-it listki in štanco tačko in z nekaj lepilnega traku sem uspela ustvarit šablono za potacano majico. Nanesla sem samo eno plast barve. Na hrbtu pa sem narisala neprevečlepo tačko z napihljivmi barvami. Pralno na 40°C.

Čestitka je precej preprosta. Svetlo moder papir ima reliefne zvezdice, kuža in napis pa sta z darilnega papirja. Ker se je poznala sled lepila (pretanek papir), sem tja narisala zvezdice. Meni je všeč. Sicer pa je to darilo za 30. rojstni dan :o)

Komentarji