Snoopy kostum

Pripomočki:
- bel flis
- bel flis pulover
- črn flis
- karton
- šivalni stroj
- črna prejica
- škarje
- barve za obraz
- rdeča ovratnica

Postopek:
Na pulover sem prišila črna ušesa iz flisa in črno piko na hrbet. Rep sem zašila na šivalni stroj iz belega flisa in notri dala karton, da lepše stoji. Hlače sem zašila sama na šivalni stroj - prvič, bravo jaz :o) Sicer niso najboljše, ker je bilo flisa za dobrih 5 cm v dolžino premalo, ampak za pusta so povsem dobre. Kroj sem si narisala po hlačah od pižame. Za drugič že vem, na kaj moram pazit in kaj sem narobe naredila. Tačke sem tudi zašila iz flisa, enako rokavice. Na glavo sem si zavezala še trak iz flisa, da se skrijejo lasje. Ovratnice nisem rabila šivat, sem vzela kar eno staro od Lune, ki je dovolj velika tudi zame in je Luna ne uporablja več (se hitro odpenja). Obraz sem si nato le še pobarvala z barvami za obraz. Tako sva z Luno za pusta iste pasme :o)



Komentarji