Otroški predpasnik



Pripomočki:

- blago (Ikea)
- trakci
- šivalni stroj
- kroj
- škarje

Postopek:
Predpasnik je zašit iz dveh plasti, tako da je zelo enostavno in je ratalo celo meni, ki še nimam kaj dosti pojma o šivalnem stroju - šivi so ravni :o) Edino kar je, moram kupit trakove, ker tile so bili naključno izbrani iz bore malo razpoložljivega materiala, ki ga imam doma.

Kroj sem dobila na blogu Čas za kreativnost oz. na tem linku.

Popravek: Za več predpasnikov klikni na oznako "Predpasniki" v desnem stolpcu.

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
prav luškan otroško razigran predpasnik je. V njem bo dekliško kuhanje prav gotovo še bolj zabavno.
Oseba Maja sporoča …
Kako me veseli, da sem še koga okužila s temi otroškimi predpasniki :))) Jaz se jih kar ne naveličam, upam, da zudi pri tebi še kakšnega vidimo. Je pa s temi srčki totalno simpatičen.
Oseba Riba sporoča …
Ja ja, v kratkem sledi še en, menda spet srčkast, čeprav bo za fanta. Si je sam tako izbral. Samo trakove moram kupit, da bo bolj usklajeno. Mere sem pa ravno prave zadela - sem malo po svoje vse skupaj naredila, ne čisto po kroju.