Ovseni piškoti s čokolado


Sestavine:
120 g margarine
100 g sladkorja
1 večje jajce
1 zavitek vanilijevega sladkorja
malo cimeta
200 g moke
1 zavitek pecilnega praška
140 g ovsenih kosmičev
70 g sesekljanih orehov
50 g sesekljane čokolade za kuhanje

Postopek:
Jajce, margarino, sladkor, vanilijev sladkor in cimet zmešamo. Nato dodamo moko s pecilnim praškom, na koncu pa še kosmiče, sesekljano čokolado in orehe. Naredimo testo in pustimo počivati 30 minut v hladilniku. Oblikujemo majhne kupčke in jih polagamo na papir za peko. Pečemo v naprej segreti pečici pri temperaturi 180°C dobrih 14 minut, da piškoti dobijo zlatorjavo barvo.

Recept je prepisan in Ramine knjižice receptov Sladka darila. Namesto orehov sem jaz dala mandlje, moko pa sem uporabila pol polnozrnate in pol bele, namesto jedilne čokolade pa sem uporabila mlečno. Meni so zelo dobri, že nekaj časa sem želela spečt nekaj s čokolado in PZ moko, ovsene piškote imam pa sploh rada :o)

Komentarji