7 resnic

Sicer tale blog uporabljam samo za poročanje o izdelkih (in na splošno pišem na drugem mojem blogu), ampak ok :o)

Tiara me je pofočkala v "ustvarjalni blog igrici" sedmih resnic.

1. Moja Luna in moj fant sta na prvem mestu - si ga delita, je nemogoče izbrat tistega, ki mi pomeni več :o)
2. To, da rada ustvarjam, je najbrž že splošno znano, ampak to, da sem mojemu Baby Bornu in njenemu starejšemu bratcu zašila kup oblekic, pa najbrž ni :o) Tako imam kupljenih in home made oblekc in pripomočkov kar dve plastični škatli, ki sta seveda na varnem in jih ne dam :o)
3. Rada imam sneg, pravzaprav ga obožujem. Zelo rada tudi smučam, čeprav sem zaradi zdravstvenih težav pri tem malo omejena.
4. Imam svoj prav in od njega težko odstopam - sem zelo trmasata :o)
5. Grozno se bojim višine, zato je tudi hoja po hribih (ki jih imam sicer zelo rada) velik stres.
6. Bojim se rib, jih ne maram, ne jem in mi smrdijo. Po horoskopu sem riba :o)
7. Za novo leto tudi sama sebi kupim darilo.

Pofočkat pa ne morem nikogar več, ker še ne sledim ustvarjalnim blogom, razen Sandrci, ki pa je že pofočkana :o)

Komentarji