Majice z napisi

Nisem nič kaj pametnega ustvarjala, tole so še "stari dolgovi". Nad čestitkami sem obupala, sploh pa ob gledanju blogov in Otoka zakladov. Letos bom pač pošiljala kupljene, se zgodi.

Skratka:

Material:
- majica
- napihljive barve
- karton ali časopis
- ščipalke (ni nujno)
- likalnik

Postopek:
Majico napnemo čez karton ali časopis, če je potrebno, jo dodatno fiksiramo s ščipalkami. Z napihljivimi barvami napišemo željen napis in pustimo, da se posuši. Pri nanašanju barve pa je potrebno barvo nekoliko "vtreti" oz pritisniti v blago, sicer črke rade odpadejo. Ko so črke suhe, majico polikamo z notranje strani, če se prav spomnim (so navodila na barvah).

Fotografije so posnete sedaj, po več kot enoletni uporabi majic, zato se že vidijo poškodbe črk in preslabe izdelave :o(




Moram pa v "arhivu slik" poiskat še majico s Siddhartinim znakom, ki je precej dobro izpadla.

Komentarji

Oseba druzinakveder.blogspot.com sporoča …
Saj ne more biti res. velikokrat pogledam na tvojo stran in sem že zelo pogrešala kaj novega. Ko sem danes spet kliknila se imela v mislih napihljive barve in sem pomislila, da moram pogledat če je kje objava s tem materialom in evo, kot naročeno. Namen imam jih kupiti in porisati ali popisati majčke, bodije. Ceneje je, da kupiš enobarvno cotko in bolj srčakno, da kaj svojega spraviš nanjo. Upam, da mi bo ratal. Katere napihljive barve so pa najbolj kvalitetne in predvsem obstojne? Kje naj jih nabavim? Hvala in lp
Oseba Anonimni sporoča …
Oj, jaz sem jih kupila v Prometeju, se mi zdi. Imam take v tankih tubicah, samo zdajle ne vem tocno, katera firma - sem v Londonu. Te so se meni obnesle, sestra jih je kupila nekje drugje, pa ji ni uspelo.

Morda jih imajo tudi v Mercatorju/Sparu, kjer prodajajo te zadeve za ustvarjat iz Prometeja.