Verižica iz perlic in kamenčkov

Material:
-klešče
-zlata najlonska žica, 0,5 mm
-perle s premerom 6mm
-perle s premerom 10mm
-kamenčki
-perlice
-zaključki
-karabin
-bunkice, ki obdržijo perle na mestu


Postopek:

Žico sem razrezala na 4 različne dolžine, pomagala sem si z eno razpadlo verižico, ki je narejena na tak način. Perle sem najprej razporedila po žici, nato pa jih 'obdržala na mestu' s takimi malimi bunkicami, ki se stisnejo s klešči v te ploščice. Vse žice sem potem spela v en zaključek, kupit moram edino še zlate krogce, ker zdaj so bolj improvizirani. Sicer žičke ne stojijo tako kot bi morale in se med sabo zapletejo, ko si dam verižico okrog vratu, ampak vseeno ok zgleda. Naredila sem si jo pa za maturantski ples, ker nisem nikjer našla perlic na zlati žički in da niso poleg oranžne ali rjave bunkice.







Komentarji

Oseba Bonny sporoča …
ZELO lepo!