Pustni kostum - žaba

Letos sem bila žabica :o) In, ker sem seveda imela nadvse veliko (beri malo) časa, sem naredila še dva kostuma ;o)

Material:
- kapa s šiltom
- pingpong žogice
- zelen filc (debelina 4 mm), 2x A3 format
- zelen trak za obrobljanje (2m za 4 krake za odrasle, za otroke lahko manj, a ne manj kot 1.5m)
- sukanec, igla
- škarje
- flumaster oz. pisalo (ki piše po filcu)
- črna akrilna barva
- čopič
- debelejša igla
- nož
- papir
- zelena majica, zelene hlače/žabe

Postopek:
Pingpong žogico z nožem prerežemo na pol (kjer je zlepljena skupaj gre najlažje) in z debeljšo iglo naredimo 4 luknjice - dve na zgornji strani, dve na spodnji. Na polovice žogic narišemo črne kroge za žabje oči. Polovici pobarvanih žogic našijemo na kapo (zadostuje en šiv skozi vsako luknjico, je dovolj ''stabilno'').
Iz papirja izrežemo šablono za žabji krak, ki jo nato obrišemo na filc. Kraki za na roke so lahko za odrasle daljši, na nogah pa naj bodo krajši, če ne se dotikajo tal in s tem umažejo. Za otroke so lahko enake dolžine, so tako ali tako manjši kraki. Iz filca izrežemo torej 4 krake in na vsak krak našijemo trak za obrobljanje (lahko tudi kateri drug, jaz sem našla tega, ''svilen'' oz. nekaj podobnega mi ni bil všeč). Pazimo, da so trakci dovolj dolgi, da se lahko zavežejo okrog zapestja in gležnja.
Krake si zavežemo prek majice in prek žab oz. hlač.














Še cene tega podviga - material (oblačil nisem štela):
- filc, A3 format, debeline 4mm, Prometej = 3.22 €
- trak za obrobljanje, Centromerkur, 1m = 0,40€
- trak za obrobljanje, Veletekstil, 1m= 0,33€

Žogice pa ne vem, koliko stanejo. Aja, pa priporočam majice eno številko večje, da se lahko obleče čez pulover za npr. pustovanje v nakupovalnih centrih in podobno, oz. da se lahko obleče prek bunde za pustovanje na prostem.

Komentarji