Zimska kolekcija za mini Baby Borna




Vreča za spat (s kapuco), hlače z elastiko v pasu, majčka, kapica in šal iz flisa :o) Vse zašito na roke, seveda.

Komentarji

Oseba Zlatolasska sporoča …
Hoj Fisha.. :)

Sem razmisljala kam naj ti tole napisem, pa sem pol rekla, da bo najbolj, da kar sem...

Ker si me inspirirala (ah, whatever, sem se sama naredila blog s svojimi izdelki.. No, je se v izdelavi.. Na zalost pol stvari nisem nikoli slikala, mi je zdaj zal, ampak kaj ces. Bom pa od zdaj naprej.

Danes sem se lotila izdelovanja bozicnih darilc za prijatelje, hm, ampak slikice bom objavila sele po novem letu hehe.. Da se ne bo kdo ze na netu nagledal, kaj bo dobil.. :)

V glavnem, lepo se naprej ustvarjaj, da bom se jaz dobila kako idejo... :)

LP
Zlatolasska
Oseba Riba sporoča …
Super!

Link? :o)
Oseba Zlatolasska sporoča …
AM, sorry.. :)
Sej ne vem, ce si ze uspela najdit ali ne.. VSeeno.. :)

http://zlatolasska.blogspot.com/